איזו תמונה לשים באתר הכרויות? 6 נקודות למחשבה

פרופיל עם תמונה זוכה להרבה יותר פניות. אז קדימה, בוא נראה אותך!

מאת דייטבר
איזו תמונה לשים? 6 נקודות למחשבה

1) תמונה ברורה – כתמונה ראשית, רצוי תמונת-פנים. משהו יותר רך ומחמיא מהפוטו רצח האחרון שהצטלמת. יתר התמונות יכולות להראות אותך עם חית המחמד שלך, בחופשה, בבית, בחוץ, בבגדים שונים, רציני, מחייכת. תמונות לא ראויות ייפסלו על ידי המערכת. 

2) תמונה מעודכנת -  לא כדאי לשים תמונה מלפני עשרים שנה, אפילו אם היא מאוד מחמיאה. כדאי לעדכן את התמונה באתר גם במקרה שעברתם שינוי קיצוני כמו תספורת, או כל פרט אחר. תמונה נוצצת מידי עשויה לעורר את הרושם שאתם אולי פיקטיביים. בקיצור, לצרף תמונה אמינה ועדכנית.  אם כבר אז כבר. 

3) להימנע מתמונה עם בן/בת המין השני -  אין דבר יותר מכבה תשוקה מאשר להיכנס לפרופיל של מישהו ולמצוא שם תמונה שלו מחובק עם מישהי אחרת. כנ"ל לגבי בנות. למה מה קרה? מתעצל לצלם תמונה עדכנית? רוצה להוכיח שאת בלתי ניתנת להשגה ושיש לך בתור עוד כמה? או שאולי לא התגברת עדיין על האקסית? 

4) תנו לעיניים לדבר -  בתמונה כמו בחיים, העיניים מדברות יותר מכל דבר אחר. אם אין לכם מה להסתיר, תורידו משקפיים. 

5) תמונה מתחלפת -  היום עם שיער אסוף מחר עם פזור, אתמול שרירי מחר חנון, לכל אחד מאיתנו יש הרבה פרצופים. תלוי ביום, תלוי בשעה. כדאי לגוון מדי פעם. 

6) קשר בין התמונה והטקסט -  אם קשה לכם לכתוב על עצמכם משהו בטקסט החופשי, תמיד תוכלו לתת תיאור של מה שקורה בתמונה, ומשם להמשיך. למשל: "הנה אני בפריז, מאושר עד הגג. אני מת על פריז ומדבר צרפתית. באופן כללי שפות זה הקטע שלי. אני בעצם מחפש בלשנית".