עזרה - החשבון שלי

שכחתי את הסיסמה שלי, מה עלי לעשות?
להקליק על הקישור שכחת את הסיסמה שלך?הנמצא בדף הבית, ולמלא במסך שנפתח את כתובת האימייל איתה נרשמת לאתר, או את הכינוי שלך. אנו נשלח אליך את הסיסמה באימייל.
איך אני משנה את הסיסמה שלי?
כדי לשנות את הסיסמה שלך, עליך להיכנס לדף "החשבון שלי", בבר העליון.
איך אני משנה את הכינוי שלי באתר?
כדי לשנות את הכינוי שלך, עליך להיכנס לדף "החשבון שלי", בבר העליון.
למה הכינוי שלי לא אושר?
כדי שכינוי יאושר, עליו להכיל שפה נקייה.
איך ניתן להקפיא את חברותי באתר?
כדי להקפיא את חברותך או לסגור את חשבונך באתר, עליך להיכנס לדף "החשבון שלי" בבר העליון. חשוב לציין כי אם ברשות המשתמש מנוי, הקפאת חשבון אינה מקפיאה את משך תקופת המנוי.
האם הקפאת החשבון מקפיאה את המנוי?
לא, הקפאת החשבון אינה מקפיאה את משך תקופת המנוי.
אילו הודעות ישלחו אלי באימייל על ידי המערכת?
הודעות על פניות שקיבלת מחברים אחרים, הודעות על מבצעים ושירותים באתר, הודעות על אישור/דחיית עדכונים שהכנסת בפרופיל שלך ועוד...
מה זה חידוש מנוי אוטומטי?
לנוחיות המשתמשים, מפעילה המערכת מנגנון להארכת המנוי שמצוי בידם באופן אוטומטי. עם תום המנוי שמצוי בידי המשתמש, תבצע המערכת חידוש מנוי אוטומטית לחודש ימים נוסף. מנויים אשר יתמידו בשיטת החידוש האוטומטי, יחויבו בעת הארכת המנוי בהתאם לגובה התשלום החודשי ששולם על ידם מידי חודש, מאז רכישת המנוי הקיים. כל זאת בתנאי שבמועד החידוש האוטומטי של המנוי, כלומר בתום תקופת המנוי הקיים, מנגנון החידוש האוטומטי הינו במצב פעיל.
איך ניתן לבטל או להפסיק את חידוש המנוי האוטומטי?
ניתן להפסיק או להפעיל את מנגנון החידוש האוטומטי בכל עת על ידי כניסה לדף החשבון שלי ומשם לדף המנוי שלי. ניתן לבצע הפסקה או הפעלה מחדש עד יום לפני תום תקופת המנוי.